+47 900 71 914

Mandag: 8:00 - 16:00
Tirsdag: 8:00 - 16:00
Onsdag: 8:00 - 16:00
Torsdag: 8:00 - 16:00
Fredag: 8:00 - 16:00
Lørdag: Stengt
Søndag: Stengt

Prosjekt (hele landet)

Alle dialoger som går mot offentlige og private utbyggere, alt fra offentlige bygg til leilighetskompleks håndteres av erfarne medarbeidere på prosjektkontoret.

Vi har lang erfaring med leveranser til prosjekter.

Om oss på prosjektavdelingen:

Fredrik Olsen:

Utdannet ingeniør. Har tidligere arbeidet som prosjekt ingeniør, senior ingeniør, seksjonsleder/ prosjektleder og Prosjekteringsleder. Arbeidsoppgavene spente i fra strukturell analyse, 3D modellering og konstruksjon, til å ha det faglige ansvaret i avdelingen (Rambøll maskinteknikk). I det prosjektbaserte arbeidet har Fredrik hatt ansvar for utarbeidelse av tilbud og kundeoppfølging, prosjektledelse, prosjektgjennomføring og oppfølging, kvalitetskontroll og forskriftskrav. I perioden fra 2013 til 2016 var Fredrik fast engasjert prosjektleder og rådgiver for verdens største produsent av undervannsutstyr til offshoreindustrien.

Fredrik sin stilling i Crown Imperial Norge AS / Keo Interiør AS er kvalitet- og prosjektsjef. Kvalitets- og prosjektsjef har det totale ansvaret for planlegging og gjennomføring av alle prosjektene/avdelingene: Lager og logistikk, montasje og salg B2B. Dette innebærer ansvaret for all den daglige logistikken og lager, montasjeteamet inne på sammenstillingslinjen og montasjeteamet som monterer ute hos kunde. Samt lede og administrere prosjektene og avdelingene, herunder ressursplanlegging, organisering og kvalitetskontroll. 

 

Anders Jensen:

Tekst kommer.

 

Christian Olsen:

Tekst kommer.

Fordeler med lager og montører

Gjennom å ha lager samlokalisert i samme bygg som prosjektkontoret og butikk. Oppnår vi at crown opptrer svært dynamisk organisasjon og får et godt kommunikasjonsnivå. Ved at montører, selgere, møbelsnekkere og logistikk treffes daglig. Ved å ha fullt møbelsnekkerverksted i samme bygg er det også «ingen løsninger» som ikke kan lages og avtales direkte mellom kunde, selger/ og montasjeteamet. Det også et stort fortrinn at kunden kan få muligheten til å få direkte kontakt med en montør/snekker for å prate om tekniske/vanskelige løsninger eller områder.

Vi opplever også at ved å ha lager, butikk(er) og kontor samlokalisert har vi en optimalisert logistikk og transport situasjon. Altså ingen eller minimal transport mellom lager-butikk-verksted og kunde. Dette er både økonomisk gunstig for crown og kunden, samtidig som det gir et optimalt miljø/forurensnings bilde.